3 ianuarie 2013

Favorite 2012/DECEMBRIE + Unghii Anul Nou

Revin si eu cu o postare si m-am gandit sa va arat care au fost unele din favoritele mele pe parcursul anului 2012 si cele care au fost in decembrie.
Incepem cu produsele cosmetice pe care le-am folosit pentru realizarea machiajului.






1.Blush Wet'n Wild , nuanta ''Pearlscent Pink ''
2.Kitul de sprancene de la Oriflame
3.Perlele iluminatoare de la Avon
4.Trusa de la sleek , Oh so special
5.Trusa''Ce se intampla doctore''
6.Rimel  Avon ''SuperCurlacious''
7.Rimel Avon ''Super Shock''
8.Primerul de la Elf
9. Gelul eyeliner de la Elf,nuanta black
10.Eyeliner W7
11.Ruj Rimmel London,nuanta 086 Sugar plum
12.Ruj MUA , nuanta BARE
13.Ruj Lady's\ Catherine Arley ,nuanta 21
14.Pensula pentru aplicarea fardului ELF
15.Pensula pentru blending
16,Pensula pentru contur\blush

Produsele preferate de ingrijire,au fost foarte multe asa ca am decis sa nu le pun pe toate :





Nu are rost sa le mai enumar pentru ca se vede foarte bune ce fel de produse sunt..

Accesoriile pe care le-am adorat sunt acestea :


Cam acestea sunt produsele favorite.Voi ce favorite aveti ?

Vreau sa va arat cum au fost unghiile mele in noaptea de ANUL NOU. Ideea am ''furat-o'' de pe blogul Miu Miu,mi-a placut prea mult ca sa nu o pun si eu in aplicare.






In ultima poza se vede mai bine sclipiciul :) Daca vreti sa vedeti si ceea ce a facut Miu Miu puteti intra aici .O sa va placa ceea ce face.






                        






 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu