28 iulie 2012

Primer de casa

Dupa cum s-a observat probabil si din titlu astazi va voi arata cum imi fac eu un primer de ochi.Pentru ca tocmai ce al meu s-a terminat m-am gandit sa fac eu un primer numai bun pentru mine.
In primul rand avem nevoie de un recipient in care sa amestecam toate produsele de care avem nevoie,apoi crema de fata,sau orice alta crema doriti,fond de ten,luciu de buze ( sa nu fie prea lipicios),anticearcan si o pudra de fata.


Eu am ales o crema de fata cu castraveti,un fond de ten pe care nu il mai fosesc de ceva timp pentru ca e prea deschis la culoare pentru mine in sezonul acesta, luciul de buze pe care il uitasem abandonat de ceva vreme dar acum mi-a folosit la ceva,corectorul lichid iar pudra folosita este un tester de la rimmel.
Toate aceste produse le amestecam si obtinem un primer foarte bun de casa .






Sper ca v-am fost de folos cu ceva.
Pe data viitoare :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu