15 iulie 2012

I'm back :D


Dupa o foarte lunga pauza m'am gandit sa revin pe blog.
Si ca sa nu o lungesc prea mult cu vorbe va arat un model de unghii pe care l'am adorat din prima clipa si nici nu e nevoie de prea multe.
Asadar,avem nevoie de o mica pensula pentru machiaj,doua oje in nuante diferite si un lac de unghii.




Tehnica e asemanatoare cu tehnica buretelui.Eu am ales albastrul si albul,prima oara aplicam oja alba pe toata suprafata unghiei si arata cam asa : 

Apoi folosind pensula de care spuneam,tamponam direct pe suprafata unghiei cu oja albastra astfel incat vom obtine un efect granulat.Dupa aceea aplicam si lacul de unghii si gata am obtinunt ceea ce imi doream.

 





In ultima poza mai,mai ca imi luam zborul ;))



Pe data viitoare :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu