28 august 2012

Tendinte toamna

Pentru ca vara este aproape de incheiere m-am gandit sa ma documentez ce se poarta toamna aceasta in materie de incaltaminte,vestimentatie,make-up si combinatii de culoare.
Dupa multe cautari si dupa citirea mai multor articole m-am gandit sa fac un articol pentru fiecare in parte,in prima faza m-am gandit sa fac un artcol si sa le introduc pe toate dar era foarte lung artcolul si m-am razgandit.
Prima oara voi incepe cu pantofii.

Toamna aceasta se poarta pantofii si cizmele cu decoratiuni si platforme metalice si am gasit cateva modele care imi plac :






Lacul si pielea intoarsa sunt hiturile sezonului spre deosebire de anul trecut.






Tintele sau tocurile cu tinte,capsele,cataramele te vor scoate din multime, de asemenea si tocul inclinat.Acestea sunt un must have al sezonului.Eu una nu as purta pantofi cu tocul inclinat,sincer nu stiu daca m-as descurca sa merg cu asa ceva.








 Pielea de şarpe,animal printul un hit al ultimului sezon rece se mentine şi în această perioadă printre preferinte.







 In materie de culori : albastru, visiniu, negru moale, gri si maro sunt preferatele sezonului rece.








 Sper ca v-a placut articolul.Oricum fiecare poarta ceea ce il avantajeaza mai bine.
Pe data viitoare :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu