6 septembrie 2012

5 Hairstyle back to school

Pentru ca suntem deja in luna septembrie si scoala se apropie cu pasi grabiti si fiindca v-am prezentat machiajul de scoala la fel si tinuta,nu puteam sa nu scriu nimic despre modul in care trebuie sa ne aranjam parul in prima zi de scoala.
Eu am gasit cateva modele care mi-au placut foarte mult si cu siguranta nu as fi stiut ce sa aleg daca ar fi inceput scoala si pentru mine.

1.Impletiturile boho care emana multa eleganta si rafinament,de altfel si impletitura ''coada de peste''(fishtail) este o coafura care se realizeaza usor si rapid oferindu-ti un look uimitor,de altfel impletiturile mici sau mari sunt foarte potrivite pentru scoala si nu numai.






2.Ponytail(coada de cal) este o optiune,fie ea foarte stransa,fie cu volum arata foarte bine.







3.Bentite sau accesorii pentru par






4.Coc lejer si usor dezordonat







5.Volum si bucle lejere,poate fi purtat si la parul lung cat si la cel mediu.





Sper ca v-am fost de folos cu ceva.Pe data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu