16 decembrie 2012

Favoritele lunii Noiembrie

Fara sa spun prea multe, vin si eu cu favoritele lunii noiembrie, cam tarziu ,dar am zis sa nu treaca luna fara sa impartasesc si cu voi preferatele mele din luna trecuta.


    Pudra pentru fata de la Elf,in nuanta honey inca este preferata mea,dupa cum se vede mai am foarte putin din ea.Vreau sa o termin pentru ca as vrea sa imi iau o alta pudra,cea de la essence ar fi o optiune mai buna,cred eu,dar pentru mine a fost destul de buna si acesta.
Blushul de la Wt'n Wild ,un rozaliu tare dragut,nu are cum sa nu-ti placa..
Untul de corp cu lamaie nu a scapat nefolosit si luna aceasta..mai am foarte putin din el.
Crema de la NIVEA am folosit-o atat pentru fata cat si pentru maini.Acum folosesc pentru fata crema de la Elmiplant.
Quad-ul de la elf,rimelul de la Avon,fonsul de ten de la Giordani si gelul eyeliner de la Elf au fost cele mai folosite de mine.

Aceastea au fost produsele din luna trecuta.Pupici ..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu