7 decembrie 2012

Cadouri de la Mosul :)

Stiu ca e cam intaziata aceasta postare dar eu abia acum am reusit sa ajung acasa si am zis sa ma mai ocup putin si de blog.
Ieri am tinut-o din plimbare in plimbare si as vrea sa va arat cam cu ce m-am rasfatat asa de Mos Nicolae.
In primul rand cu acest gel de curate si crema de zi pentru piele uscata si sensibila cu lapte de bumbac.


                                                                                                                                                                            
Apoi aceasta masca  de la Kallos cu lapte care hidrateaza parul si are un miros foarte placut . L-am mai avut si mi-a placut asa ca nu am ratat ocazia si l-am luat.





Si daca tot eram in trecere pe la un stand de oje si accesorii pentru unghii nu m-am putut abtine si mi-am luat o oja si o cutiuta cu bilute pentru unghii pentru ca vreau sa fac si modele pentru iarna si aveam nevoie de verde.





Da da,in plimbarea mea am trecut putin si pe la accesorii si a trebuie sa plec cu ceva si de acolo.Un ceas playboy,cum l-am luat mi l-am si pus la mana si nu l-am mai dat jos :)),niste cercelusi verzi si o pereche de cercei lungi mai aleganti.





Un parfum de la chanel,miroase exceptional iar mirosul chiar tine foarte foarte mult :)





Si un ultimul lucru pe care nu stiu exact daca trebuia sa il iau mai ales ca o sa vina zapada,dar nu m-am putut abtine,mi-au placut prea mult aceste botine si le-am luat.O sa mearga purtati la vreo petrecere sau o iesire in care nu trebuie sa merg foarte mult pe jos.





Cam asta e tot.Voua ce v-a adus Mosul ?










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu