1 decembrie 2012

Achizitii cumparate\primite in NOIEMBRIE

Dupa cum se poate observa si din titlu astazi vreau sa va arat ce mi-am cumparat\primit in luna care a trecut.Nu sunt foarte multe,dar pentru mine au fost suficiente si buzunarul meu care nu este nelimititat a avut de suferit ;))



Voi incepe cu aceasta paleta de la Body Collection pe care am castigat-o pe blogul Adinei si de care pur si simplu m-am indragostit,imi plac la nebunie culorile,am inceput sa le folosesc foarte des si se afla si printre favoritele lunii noiembrie :)


Urmatoarea paleta este cea de la Sleek in nuanta 570 Acid,cred ca toata lumea cunoaste aceasta paleta asa ca trebuia sa ajunga si in mainile mele si intr-un final a ajuns.



Si nu m-am oprit doar la acestea,mi-am luat doua truse micute de la PUPA,mi-au placut tare mult pe un site si le-am luat,prima are o nuanta superba de albastru inchis mat si tine foarte mult pe pleoape,iar a doua are noua nuante de gri si alb.Le-am folosit in aceasta luna foarte mult,chiar si acum cand scriu aceasta postaream un machiaj smokey eyes cu gri. Pe langa fard mai contine si luciu de buze cu sclipici.




Inca un fard,de data aceasta mono este de la REVLON in nuanta 025.



De la oriflame mi-am luat fondul de ten Giordani gold mineral therapy si kit-ul de sprancene mult laudat .





Un fond de ten de la REVLON,care pentru mine este prea inchisa pentru mine,dar poate pentru vara o sa fie mai bun sau poate combinat cu un fond de ten mai deschis o sa mi se potriveasca.


De la AVON mi-am luat doar o pensula pentru eyeliner care imi place foarte mult,isi face treaba bine.



Parul meu sufera foarte mult in aceasta perioada rece asa ca m-am decis sa imi schimb samponul,asa ca l-am luat pe acesta pentru par deteriorat .


Si ultimul produs este acest deodorant de la NIVEA.L-am mai avut si mi-a placut foarte mult si am zis sa il recumpar.




Voi ce v-ati mai cumparat in luna noiembrie?







                                                                                         

                                                                                                 
                    







                                                                                                                                                                                       

  
                                                                                       








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu