30 noiembrie 2012

Orange make-up

Sunt in pana de idei mereu in legatura cu cee ce urmeaza sa scriu cand postez ceva.Nu stiu cum sa incep,nu prea am cuvintele la mine.Inainte sa va arat pozele pentru acest machiaj oranage sau mai pe romaneste portocaliu vreau sa va spun ca m-am apucat de filmat :)). A iesit groznic,sunt un dezastru total,credeam ca este usor,dar nu,mie mi-a fost destul de dificil si am hotarat sa o las pe mai tarziu treaba asta cu filmatul.
Acum inteleg cat este de munca si cat curaj au fetele ce posteaza clipuri pe youtube.

Acum sa trecem la prezentarea machiajului.Nu o sa spun prea multe despre ce am facut,este un machiaj destul de simplu dar mie mi-a placut foarte mult.Acel portocaliu pe care l-am folosit este din trusa Sleek,ACID .







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu