2 noiembrie 2012

Favoritele lunii OCTOMBRIE

Am revenit dupa o perioada de pauza,nu foarte mare,doar ca in ultima perioada nu am avut foarte mult timp liber la dispozitie si nu am avut parte nici de internet,am avut ceva prombleme.
Lasand problemele la o parte am decis sa va arata care au fost cele mai folosite produse in luna octombrie.

Cel mai folosit produs(cred ca nu a fost zi in care sa nu il folosesc) a fost untul de corp cu lamaie,pur si simplu il ador,imi place totul : de la textura,miros,rezistenta,absolut totul.


Din urma vine crema de maini de la oriflame pe care am folosit-o foarte,foarte mult,mai ales datorita temperaturii scazute mainile mele au nevoie de o hidratare mult mai mare fata de sezonul cald.

 




Iar produsele de make-up cel des folosite,si o sa incep cu fondul de ten care este de fapt mai mult o crema nuantatoare.



Pentru buze am folosit balsamul hidratant de la wet'n wild,are si putina culoare,ofera si hidratare si are si un miros foarte usor de menta.

Iar in zilele cand vroiam sa mai ies putin din ''multime'' am apelat la rujul rosu de la Lady's.






Pentru machiaj nu am folosit foarte multe farduri,luna aceasta m-am oprit doar la nuante cat mai naturale,am preferat sa folosesc creionul maro in locul celui negru.








Si ca oje am folosit cam toata luna: o nuanta de rosu(o am si acum la unghii) si o nuanta mai nude.





Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cel mai des si au fost si preferatele acestei luni :)
Pupici si pe data viitoare .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu