4 ianuarie 2013

Beauty Wishlist

Am observat ca in blogosfera circula acest gen de postare si m-am gandit sa abordez si eu acest subiect, deoarece am o dorinta arzatoare de a-mi achizitiona cateva produse si sunt curioasa daca pot lua ceea ce imi doresc,si poate asa nu imi mai cumpar produse de care nu am nevoie.

1.O sa incep cu lotiunea de la Bioderma...DA,da..o vreau si trebuie sa fie a mea :))





2.Fondul de ten Revlon Colostray . Cred ca nu are rost sa mai spun de ce il vreau , s-a auzit multe pareri pozitive despre el si il vreau de ceva timp.




3.Neaparat vreau sa incerc BB-cream-ul de la Garnier.




4. Tocmai ce mi s-a terminat anticearcanul si am cautat cateva pareri despre un anticearcan bun si m-am decis asupra concealer-ului de la Nyx si al celui de la Maybelline .





5.Pensula pentru fond de ten.
Eu de obicei aplic fondul de ten cu bureteii sau de cele mai multe ori cu degetele , dar deja aplicarea fondului de ten cu bureteii nu imi mai place si vreau sa incerc si o pensula de fond de ten . Nu stiu exact daca vreau una normala sau stippling brush.



6.Pensula pentru blending

7.Ruj rosu . Stiu ca pare ciudat,dar nu am nici un ruj rosu aprins si mai ''tipator'' .




8.Oja China Glaze .




9.Gene false

10.Gel eyeliner ESSENCE


11. Pudra pulbere translucenta Essence

12. Glitter . A inceput sa imi placa machiajul cu sclipici si trebuie sa imi iau mai multe culori .


13.Crema de maini. Inca nu stiu exact ce crema vreau sa iau, eu am mare problema cu mainile in perioada rece si vreau o crema care sa-mi hidrateze pielea.
Am gasit cateva pareri bune despre :






Acestea sunt produsele de care as avea nevoie.Voi ce produse ati vrea sa fie in dulapiorul vostru?
Si mai am o intrebare : Care sunt cremele de maini preferate ? Poate ma ajutati si pe mine sa gasesc o crema buna. Pupici :*
















                                                                          





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu