13 ianuarie 2013

Gene false - Achizitie

Buna fetelor,astazi vreau sa va arat cateva genute pe care le puteti gasi aici . Inca nu stiu cum se aplica,am avut o mica incercare dar total nereusita,trebuie sa mai exersez.
Oricum eu sunt fericita pentru ca imi doream de mult cateva genute pentru ca ele schimba complet un machiaj.
Mi-am luat 5 perechi de care sunt foarte incantata,un adeziv si o lotiune pentru indepartarea lipiciului de pe gene.Va las cu pozele pentru ca ele mereu sunt mai explicite :

1. Gene false ELISE #483

2.Gene false ELISE #930

 3.Gene false Ardell Demi Wispies


 4.Gene false Andrea modlash



5. Gene false ELISE #784



6. Adeziv gene false Ardell LashGrip(7g)   



7. Solutie indepartat gene false ANDREA 5 ml 






Abia astept sa ma perfectionez si sa pot aplica foarte bine genele.
Voua va plac genele false sau preferati mascara? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu