22 octombrie 2014

Produse noi Lady's+mic review

Acum cateva zile am pus impreuna cu o comanda pe site-ul Lady's.Nu aveam neaparata nevoie de cosmetice ,  dar cateodata chiar nu ma pot abtine cand aud pe cineva ca pune o comanda , hop si eu.
Am pus comanda si in 2 zile a venit.
Eu mi-am pus un creion negru,un eyeliner negru lichid si un fard de sprancene .
Punandu-va in tema cu produsele am zis sa le fac si un mic review deoarece sunt foarte putine.



1. IMPALA ,Waterproof eyeliner ,nr.301.
Culoarea este intensa,rezistenta indelungata,de exemplu eu  il aplic dupa amiaza si pana seara nu se intinde,nu curge rezistand foarte mult pe pleoapa.


PRET : 11.99 RON






2.IMPALA Liquid eyeliner pen,intense black.
Traseaza linii subtiri,chiar si groase dar dupa a doua aplicare deoarece varful este foarte ascutit.Despre rezistenta acestuia va pot spune ca nu este chiar una excelenta deoarece dupa ceva timp incepe sa se stearga,iar nuanta nu mai se vede atat de intensa.
Si mai este ceva ce nu imi place si anume faptul ca ramane pe capacul acestuia produs,o sa vedeti din poze ce vreau sa spun.-


PRET : 14.90 RON







3.ELITE,Eyebrow shaper,nr.201.
Despre fard pot spune ca nu este la fel de bun ca cel de la oriflame,fardurile sunt putin prafoase.iar pensula nu poate fi folosita pentru sprancene fiind foarte groasa si avand cativa peri scosi,Prima nuanta este mult prea deschisa pentru mine,cea de-a doua fiind mai potrivita pentru mine.


PRET : 14.50 RON







Sunt putin dezamagita de fardul de sprancene dar se compenseaza faptul ca acel creion este foarte bun.Eu am mai comandat de la ei si nu am ramas cu un gust foarte amar.

Pe data viitoare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu