26 octombrie 2014

Halloween ''I cut my hand''

Pentru ca Halloween-ul se apropie cu pasi foarte repezi spre noi m-am gandit si eu sa fac o mica farsa prietenilor mei si sa le dau o veste nu prea buna :))
Stiu ca nu este bine deloc..dar eu una m-am amuzat copios ( in acel moment cand am ajuns cu mana insangerata,ei foarte speriati ''-Ce ai patit?!!!!! Hai la medic de urgenta''dar eu nefiind o actrita asa de buna si-au dat seama repede pentru ca nu ma mai puteam abtine din ras ).

Cam asta e povestea,asa ca va las cu pozele :




Este primul astfel de machiaj si nu a iesit chiar foarte bine,dar la prima vedere chiar pare o mana taiata,nu-i asa?
Daca e sa ne uitam dupa detalii nu mai pare chiar asa reala,dar incetul cu incetul ne perfectionam.

Pe data viitoare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu