13 ianuarie 2014

Favoritele lunii DECEMBRIE

Vin si eu cu produsele cel mai des folosite din luna ce tocmai a trecut,unele devenind preferatele mele.
Incep cu cea care a devenit favorita mea de la prima atingere,daca pot spune asa si anume:
1.Crema pentru maini cu glicerina de la Farmec.Deja este spre finalizare,o ador,mai ales ca in perioada rece am nevoie de hidratare maxima deoarece am pielea foarte uscata,asta datorandu-se si locului de munca.



2.Paleta de la Beauty UK,nr.1,Pastels collection am folosit-o frecvent,mai ales primele 4 nuante,iar cand vroiam sa adaug un plus de culoare aplicam una din celelalte culori pe ''linia apei''.




Daca tot suntem la capitolul make-up continui cu fondul de ten.
3.Avon,calming effects,nuanta creamy.


4.Perlele iluminatoare de la Avon mi-au fost de mare ajutor cand vroiam sa adaug putina stralucire fetei mele.


5.Corectorul de la Avon in nuanta ivory,mi-a prins foarte bine cand vroiam sa imi ascund imperfectiunile tenului.


6.Pentru sprancene am folosit kitul de la oriflame,dupa cum se poate observa mai am foarte putin din el.Nu stiu exact daca il voi recumpara pe acesta pentru ca as vrea sa mai incerc si altele,dar pentru mine si-a facut bine treaba si acest kit.



7.Pentru ochi am folosit acest creion in nuanta Blue smokey.


8.Pentru buze am folosit balsmaul de buze pe care l-am primit cadou,nu cred ca se gaseste in Romania,dar mie mi-a placut mult.Este foarte cremos si catifeleaza buzele.
Iar ca si culoare am folosit glossul de la Essence,doar ca nu mai stiu ce nuanta este deoarece s-a dezlipit hartiuta cu detaliile.




9.Rimelul Super Shok,Avon pentru gene.L-am folosit si pe cel de la Maybelline dar majoritatea lunii l-am folosit pe acesta.

     
                                                                                                                                                                   
10.Pentru unghii am folosi Golden rose,un roz pal foarte placut.


11.Lotiunea de copr Spotlight,AVON.


12.Samponul L'oreal Elseve cu proteine si perle.



Cam astea ar fi produsele folosite de mine in luna decembrie.Va pup..
   





                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          






Un comentariu: